Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 11:55:35 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks

Annan teada, et Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse
korraldamise ja pidamise load alljärgnevate üritusete läbiviimiseks:

1.

	MTÜ-le  Rannu  Külaselts ürituse  „Jaanituli  Rannu  pargis“
korraldamiseks Viru-Nigula  vallas, Rannu külas, Rannu pargi kinnistul
22.06.2025 kell 20.00 kuni 24.00. Ürituse raames toimuvad rahvuslikud
mängud lastele ja täiskasvanutele, tantsuks mängivad Ervin ja Meelis ning
süüdatakse jaanilõke. Üritusel osaleb umbes 100 inimest. Liikluse
ümberkorraldamist ei toimu, parkimine korraldatakse Rannu pargi kinnistul.
Toitlustamist ja alkoholi pakkumist ei toimu. Ürituse eest vastutab MTÜ
Rannu Külaselts juhatuse liige Ülle Lillepea (tel +372 5662 1985);
2.

	Viru-Nigula valla spordikeskusele ürituse „Eesti noorte
karikavõistluseetapp rannavõrkpallis 2025 korraldamine Kunda rannas“
korraldamiseks Viru-Nigula vallas, Kunda linnas Looduse kinnistul (Kunda
rannas) ajavahemikul 26.06.2025 kell 08.00 kuni 29.06.2025 kell 16.00.
Turniirid toimuvad: 26.06.2025 kell 10.00 kuni 14.00;27.06.2025 kell 10.00
kuni 14.00; 28.06.2025 kell 10.00 kuni  14.00  ja 29.06.2025 kell 11.00
kuni 16.00. Üritusel osaleb umbes 300 inimest. Liikluse ümberkorraldamist
ei toimu, parkimiseks kasutatakse Kunda linnas Looduse kinnistul ja Sadama
tn 7 // 8 asuvaid parklaid. Toitlustamist ja alkoholi pakkumist ei toimu.
Turvalisust tagab ja avaliku korra eest vastutab Viru-Nigula valla
spordikeskuse juhataja kohusetäitja Kristi Onkel (tel  +372  5424  0616);
3.

	Viru-Nigula valla kultuurikeskusele ürituse „Laulu- ja tantsupeo
tulevastuvõtmine“ korraldamiseks Viru-Nigula vallas, Viru-Nigula alevikus,
Kunda tee 6a 30.06.2025 ajavahemikul kell 09.30 kuni 10.00. Ida-Virumaalt
jõuab laulu- ja tantsupeo ISEOMA tuli Viru-Nigula valda. Toimuvad kõned,
esineb Aseri kapell. Tuli liigub edasi Rakvere valda. Üritusel osaleb
umbes 50 inimest. Liikluse ümberkorraldamist ei toimu, parkimiseks
kasutatakse avalikke parklaid. Turvalisust ja liikluskorraldust tagab ning
avalikukorra eest vastutab Viru-Nigula valla kultuurikeskuse
kultuurikorraldaja Helen Jagant (tel +372 322 1556);
4.

	Viru-Nigula  valla  kultuurikeskusele ürituse  „Viru-Nigula valla
jaanituli2025“ korraldamiseks Viru-Nigula vallas, Kunda linnas, Looduse
kinnistul (Kunda rannas) ajavahemikul 21.06.2025 kell 20.00 kuni
22.06.2025 kell 02.00. Ürituse raames toimuvad jaanimängud lastele ja
täiskasvanutele, süüdatakse jaanilõke, esinevad rahvatantsijad, tantsuks
mängib  ansambel  Bossenova  ja  DJ  Rainis  Adamas. Üritusel  osaleb
umbes  1000 inimest. Toitlustab  ja  alkoholi  pakub  OÜ  Tragitegu
(registrikood 12926375). Ürituse ajaks suletakse Ranna tee, kuid läbipääs
tagatakse operatiivsõidukitele. Parkimiseks kasutatakse aadressidel Kunda
linn Looduse ja Sadama tn 7 //8 asuvaid parklaid. Turvalisust ja avalikku
korda tagab Meeskond Security OÜ (registrikood11506174). Liikluskorralduse
ja ürituse turvalisuse eest vastutab  Viru-Nigula  valla  kultuurikeskuse
direktor Kristi Onkel (tel +372 5424 0616).

5.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.